Dragon Age: Inquisition – deciziile jucatorului şi importanţa acestora în poveste

Autor: Cosmin Aionita | 05.11.2014
Dragon Age: Inquisition – deciziile jucatorului şi importanţa acestora în poveste

Electronic Arts a oferit un trailer final dedicat elementelor de gameplay din Dragon Age: Inquisition. De această dată este vorba despre poveste şi cum deciziile luate de jucător pot influenţa modul în care evoluează desfăşurarea evenimentelor din Inquisition.

Dragon Age: Inquisition va reveni şi la conceptul de „pauză activă”: jucătorul va putea opri lupta când doreşte şi da ordine membrilor propriului party de personaje. De asemenea, Dragon Age: Inquisition va include şi un mod multiplayer, în care patru jucători se vor putea aventura în misiuni cooperative (acestea vor implica explorarea dungeon-urilor pline de monştri şi obţinerea de loot cât mai performant).

Dezvoltarea lui Dragon Age: Inquisition a fost finalizată cu succes, iar jocul va fi lansat pe 21 noiembrie 2014 în Europa, pentru PC, PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3 şi Xbox 360.

Dragon Age Inquisition