Mediile de joc din The Witcher II

| 10.05.2011
Mediile de joc din The Witcher II

Polonezii de la CD Projekt au lansat noi secvenţe video menite
să promoveze foarte apropiata lansarea a jocului The Witcher II:
Assassins of Kings. După ce am putut arunca o privire asupra

sistemului de luptă din Witcher II
, acum a venit vremea
să aflăm mai multe despre mediile de joc din RPG-ul
polonez
.

Producătorii au mers într-atât de departe cu autenticitatea
reproducerii decorurilor din joc încât au studiat presupusa
umiditate a fiecărei zone, precum şi viteza sau direcţia din care
bate vântul
, pentru a plasa plantele într-un mod cât mai
realist şi credibil. De asemenea, clădirile fiecărei rase
din joc vor beneficia de propriul stil architectonic
,
întregul mediu din The Witcher II fiind în permanenţă alterat de
ciclul zi-noapte, precum şi de condiţiile meteo variabile. Aventura
lui Geralt of Rivia promite a fi într-atât de diversă încât
jucătorul nici nu va apuca să viziteze toate ariile puse la
dispozitie într-o singură sesiune de joc
. Anumite locaţii
vor putea fi vizitate abia la o eventuală reluare a jocului, urmând
un cu totul alt fir al poveştii.

Bineînţeles, toate aceste opţiuni implementate au preţul lor,
atunci când vine vorba de
cerinţele de sistem necesare pentru a rula jocul
. The Witcher
II: Assassins of Kings va fi lansat pe 17 mai, exclusiv
pentru PC
.