BioShock Infinite amânat până în 2013!

| 10.05.2012
BioShock Infinite amânat până în 2013!

Deşi era aşteptat în luna octombrie a acestui an, 2K Games şi Irrational Games au anunţat că shooter-ul BioShock Infinite nu va mai fi lansat până în 2013.

Ken Levine, conducătorul studioului Irrational Games, a declarat că amânarea lui BioShock Infinite a fost cauzată de lipsa de timp necesar pentru a finisa jocul aşa cum se cuvine. Conform acestuia, BioShock Infinite este un joc imens, în care vor fi implementate lucruri pe care nu am avut ocazia să le întâlnim până acum în niciun shooter, acest demers necesitând o perioadă suplimentară de dezvoltare.

Levine a mers şi mai departe, oferind exemplul primului joc din seria BioShock, care, deşi a fost amânat de mai multe ori, a sfârşit prin a fi adorat atât de public, cât şi de presă, înregistrând o medie a notelor de 96 pe Metacritic.

Gurile rele vorbesc însă de unele probleme majore întâlnite de echipa de la Irrational Games în ceea ce priveşte componenta multiplayer a viitorului BioShock Infinite. Recent, studioul producător a publicat un anunţ de angajare pentru un programator care să ajute la finisarea şi eliminarea problemelor ce ţin de partea de networking a jocului. Şi, având în vedere că Irrational Games nu a arătat niciodată multiplayer-ul lui BioShock Infinite, acesta se crede că a fost principalul motiv pentru care jocul a fost amânat.

Mai mult, oficialii 2K Games şi Irrational Games au confirmat că BioShock Infinite nu va mai fi prezentat la nicio conferinţă mare de gaming din acest an (E3, Gamescom). Următoarea „ieşire în public” a lui BioShock Infinite va fi programată doar atunci când procesul de dezvoltare a jocului se va apropia de finalizare.

În BioShock Infinite, personajul principal este Booker DeWitt, un fost agent Pinkerton. Acesta este nevoit să călătoarească până în Columbia, un oraş construit în înaltul cerului, drept simbol al valorilor americane. Misiunea lui Booker este eliberarea lui Elizabeth, o fată cu puteri ieşite din comun, prizonieră acolo încă de la naştere. Jocul este dezvoltat folosind motorul grafic Unreal Engine 3.

După amânare, BioShock Infinite este acum aşteptat abia pe 26 februarie 2013.