Crysis 2 primeşte în sfârşit suport pentru DirectX 11

| 28.06.2011
Crysis 2 primeşte în sfârşit suport pentru DirectX 11

La mai bine de trei luni de la lansarea lui Crysis 2, jocul celor de la Crytek a primit în
sfârşit suport oficial pentru efectele grafice realizate
prin intermediul DirectX 11
. După cum
am prezentat săptămâna trecută
, pentru a profita de acest
upgrade vizual, trebuie descărcate nu mai puţin de trei pachete
separate –
patch-ul propriu-zis
,
High Resolution Textures Pack
şi
Tessellated Assets Pack
.

Prin intermediul acestui update, următoarele efecte grafice sunt
adăugate jocului:

• Tessellation + Displacement Mapping
• High Quality HDR Motion Blur
• Realistic Shadows with Variable Penumbra
• Sprite Based Bokeh Depth of Field
• Parallax Occlusion Mapping
• Particles Motion Blur, Shadows and Art Updates
• Water Rendering improvements and using Tessellation +
Displacement Mapping
• Realtime Local Reflections (disponibil şi în versiunea DirectX
9)
• Contact Shadows (disponibil şi în versiunea DirectX 9)
• Improved Tone Mapping (disponibil şi în versiunea DirectX 9)

Pentru a putea profita însă de toate aceste îmbunătăţiri
grafice, este nevoie de un sistem de operare Windows pe 64
de biţi
, precum şi de o placă video cu o memorie
video de cel puţin 768 MB
.