Sute de milioane de dolari pentru shooterele viitorului

| 07.04.2011
Sute de milioane de dolari pentru shooterele viitorului

John Riccitiello, Electronic Arts
În cadrul unei prezentări ţinute cu ocazia conferinţei Ad Age, John
Riccitiello, CEO-ul publisherului Electronic Arts, a afirmat că se
aşteaptă ca
Battlefield 3
, precum şi rivalul din curtea Activision –
următorul Call of Duty – să beneficieze de bugete imense
pentru promovare
. Astfel, conform spuselor lui
Riccitiello, campaniile de marketing ale ambelor jocuri vor
costa câteva sute de milioane de dolari
.

CEO Electronic Arts nu a ratat această ocazie pentru a aduce din
nou în discuţie obiectivul pe care compania sa şi l-a propus:
detronarea seriei Call of Duty din poziţia de lider al
pieţei de jocuri first person shooter.

De asemenea, Riccitiello a oferit şi câteva cifre legate de
situaţia gaming-ului actual, pe plan mondial. Astfel,
numărul total al consumatorilor de jocuri video a crescut
până la 1,5 miliarde în ultimii ani
, oficialul Electronic
Arts preconizând că această bază de utilizatori s-ar putea dubla în
viitorii trei-patru ani (trend ascendent datorat, în
principal, avântului pe care piaţa smartphone-urilor a luat-o în
ultimii ani
).

Riccitiello a dezvăluit şi că Electronic Arts este cabilă
în prezent să distribuie conţinut dinamic către nu mai puţin de 233
de milioane de utilizatori unici
, faţă de conţinut static,
pentru doar 40 de milioane de clienţi, aşa cum se întâmpla în 1995.
Nu în ultimul rând, conform spuselor lui Riccitiello,
serverele companiei ce susţin sesiunile de jocuri online
deja au înregistrat nu mai puţin de 15 milioane de ore de
fucţionare continuă, fiind accesate zilnic de peste 5 milioane de
jucători
.

Părţi pozitive
  • vocile personajelor
  • un început oarecum reuşit de poveste
Părţi negative
  • doar două ore de joc efectiv
  • puzzle-uri mult prea simple
  • compresia oribilă folosită pe fişierele de voci
  • stilul grafic copilăresc
Urmărește Go4Games.ro pe Google News