True Crime: Hong Kong devine Sleeping Dogs

| 09.02.2012
True Crime: Hong Kong devine Sleeping Dogs

Îşi mai aduce aminte cineva de proiectul True Crime: Hong Kong, realizat de United Front Games (acelaşi studio din spatele ModNation Racers) şi finanţat de Activision? Nu prea, mai ales din cauza faptului că publisherul, preocupat să orienteze majoritatea fondurilor către Call of Duty sau jocurile Blizzard, a anulat True Crime: Hong Kong, producătorii găsindu-se în neplăcuta situaţie de a fi nevoiţi să termine singuri jocul sau pur şi simplu să-l abandoneze complet.

Şi totuşi, în peisaj au intrat cei de la Square Enix, publisher japonez cu tradiţie, din ce în ce mai interesat de acapararea unui segment important al pieţii de jocuri din vest (titluri precum Deus Ex: Human Revolution sau noul Tomb Raider stau ca mărturie în acest sens). Niponii au preluat finanţarea şi publicarea vechiului True Crime: Hong Kong, oferindu-le celor de la United Front Games şi asistenţă pe segmentul de producţie din partea studiourilor din Londra ale Square Enix. Odată cu această tranziţie de la un publisher la celălalt, jocul a fost redenumit în Sleeping Dogs.

Chiar dacă numele a fost schimbat, gameplay-ul de bază a rămas acelaşi: vom avea parte de secţiuni de lupte corp la corp, schimburi de focuri spectaculoase şi urmăriri cu maşini într-o replică virtuală a Hong Kong-ului contemporan. Eroul va fi poliţistul sub acoperire Wei Shen, al cărui principal obiectiv este infiltrarea şi distrugerea triadelor mafiote din oraş, într-un stil care aminteşte de filmele lui John Woo. De altfel, producătorii au pus un accent deosebit pe luptele corp la corp, sistemul de combat anunţându-se a fi unul dintre cele mai complexe de până acum.

Pentru a sărbători resuscitarea lui Sleeping Dogs, Square Enix a realizat şi un filmuleţ promoţional cu actori reali, pe care il puteţi urmări în continuare. De asemenea, au fost oferite şi primele imagini oficiale din Sleeping Dogs, pe care le puteţi admira în galeria ataşată.

Sleeping Dogs va fi lansat în cea de-a doua jumătate a lui 2012, pentru PC, Xbox 360 şi PlayStation 3.