NFS: The Run – interviu despre engine-ul Frostbite şi lumea de joc

| 25.08.2011
NFS: The Run – interviu despre engine-ul Frostbite şi lumea de joc

Cei de la PlayStation Blog au publicat un interviu realizat cu Jason DeLong, producătorul executiv al lui Need for Speed: The Run. Acesta explică ce rol a jucat motorul grafic Frostbite 2 (acelaşi folosit şi de „colosul” Battlefield 3) în dezvoltarea jocului şi cum graţie acestei tehnologii echipa de la Black Box a putut realiza un mediu de joc foarte variat – oraşe, canioane, zone înzăpezite, păduri etc.

Tot datorită Frostbite 2, noul Need for Speed va putea integra latura sa narativă într-un mod mult mai eficient, DeLong amintind că secvenţele cinematice din vechile titluri ale seriei (NFS: Most Wanted, NFS: Underground etc.) vor fi înlocuite de porţiuni narative realizate direct cu motorul grafic al jocului. De asemenea, în interviul de mai jos, DeLong oferă mai multe detalii despre modurile de joc ce vor fi implementate în NFS: The Run.

Need for Speed: The Run va fi lansat în Europa pe 18 noiembrie 2011.