Detroit: Become Human – despre stilul artistic folosit de joc

Autor: Cosmin Aionita | 08.05.2018
Detroit: Become Human – despre stilul artistic folosit de joc

Sony Interactive Entertainment, împreună cu studioul Quantic Dream, a lansat un nou clip promoţional dedicat jocului Detroit: Become Human. În secvenţele de mai jos se discută despre motivul pentru care a fost ales oraşul Detroit drept loc de desfăşurare a acţiunii din joc, dar şi despre unele dintre deciziile artistice luate pentru a defini direcţia vizuală a acestui titlu.

Detroit: Become Human a fost prezentat iniţial drept continuarea poveştii androidului Kara, începută într-un demo tehnologic dezvăluit în 2012. Kara este o fiinţă artificială, un android, ce dobândeşte sentimente, într-o lume ce a îmbrăţişat conceptul roboţilor umanoizi. În rolul Karei revine Valorie Curry, actriţa ce i-a dat viaţă eroinei şi în demo-ul iniţial. Pe lângă Kara, Detroit va mai avea două personaje jucabile: Connor (Bryan Dechart), un android programat pentru a purta negocieri cu criminali şi terorişti, şi Markus (interpretat de Jesse Williams), liderul unei grupări rebele de androizi. Din distribuţia jocului vor face parte şi cunoscuţii actori Lance Henriksen (Aliens, Millennium) şi Clancy Brown (Warcraft: The Beginning, God of War III şi Mass Effect: Andromeda).

Detroit: Become Human îşi va face apariţia pe 25 mai 2018, în exclusivitate pentru PlayStation 4. O versiune demo gratuită pentru fi descărcată acum de pe PlayStation Store.

Detroit Become Human