Cele mai dezastruoase lansări de jocuri din 2014

Autori: Cosmin Aionita, Liviu - Andrei Mihai | 03.12.2014
Cele mai dezastruoase lansări de jocuri din 2014

Colegii de la CraveOnline au alcătuit un top al celor mai problematice lansări de jocuri din 2014, unele dintre cele mai importante titluri ale anului regăsindu-se în această selecţie. Iată care sunt, în opinia celor de la CraveOnline, jocurile care au dat cele mai mari rateuri în cursul acestui an:

5. Assassin’s Creed: Unity
Prezenţa acestui titlu pe o astfel de listă nu mai miră pe nimeni: jocul celor de la Ubisoft Montreal a fost lansat într-un stadiu nefinalizat, cu numeroase erori, bug-uri, probleme de optimizare şi framerate. Chiar şi după 3 patch-uri lansate în nici o lună de la apariţie, Assassin’s Creed: Unity în continuare nu poate fi jucat de o bună parte din cei care l-au achiziţionat.

Assassin's Creed Unity

4. Destiny
Cei de la CraveOnline au oferit un loc pe “lista ruşinii” pentru shooter-ul always online realizat de Bungie. Motivele invocate sunt problemele de conectare pe care o parte dintre utilizatori le-au întâmpinat în prima lună după lansarea din septembrie a jocului. Trebuie să menţionăm că, pe parcursul perioadei de testare a jocului, redacţia Go4games nu a întâlnit astfel de probleme în Destiny.

Destiny

3. World of Warcraft: Warlords of Draenor
Se pare că succesul de care s-a bucurat Warlords of Draenor, cel mai recent expansion pack pentru World of Warcraft, i-a luat prin surprindere chiar pe cei de la experimentatul studio Blizzard Entainment. Expansion-ul s-a vândut în 3,3 milioane de exemplare numai în primele 24 de ore după lansare, iar numărul de abonaţi plătitori a urcat iar peste 10 milioane. Astfel, cei care au dorit să se aventureze cat mai repede în Draenor s-au lovit de problem de conectare ţi timpi de aşteptare de prea multe ore.

Warlords of Draenor

2. Halo The Master Chief Collection
În teorie, colecţia de jocuri Halo pentru Xbox One era o idee excelentă. În practică însă, Halo The Master Chief Collection a fost publicat neterminat, componentele multiplayer ale tuturor celor patru jocuri incluse în pachet nefiind prezente pe disc. În schimb, utilizatorii erau nevoiţi să descarce un update de 15GB care adăuga funcţionalitatea multiplayer. Surpriză însă: matchmaking-ul a dat rateuri, jucători aflându-se în imposibilitatea de a accesa multiplayer-ul. Situaţia a rămas problematica chiar şi după apariţia a încă unui patch.

Halo Master Chief Collection

1. DriveClub
Când vine vorba de rateul anului în ceea ce priveşte funcţionalitatea online, DriveClub nu are rival. Promovat drept un joc de curse cu un puternic accent pus pe latura socială (organizarea jucătorilor în cluburi online, participarea la curse multiplayer în care experienţa se împarte între membrii aceluiaşi club etc.), DriveClub are şi acum, la 2 luni de la momentul lansării, probleme cu propriile servere. La fel ca în cazul lui Assassin’s Creed: Unity, producătorii au promis DLC-uri gratuite în încercarea de a-şi cere scuze pentru neajunsurile jocului.

DriveClub