Control – diferenţe majore faţă de seriile Max Payne şi Alan Wake

Autor: Cosmin Aionita | 26.07.2018
Control – diferenţe majore faţă de seriile Max Payne şi Alan Wake

Remedy Entertainment a lansat un al doilea material video de tip development diary dedicat jocului Control, titlul action/adventure cu tematică supranaturală dezvăluit la E3 2018. În secvenţele de mai jos, membrii echipei producătoare explică natura mult mai puţin liniară a jocului faţă de vechile creaţii ale Remedy Entertainment (Alan Wake sau Max Payne), precum şi modul în care gameplay-ul şi elementele narative se vor întrepătrunde pe parcursul poveştii din Control.

Control spune povestea lui Jesse Faden, eroină cu un trecut zbuciumat, forţată să revină în New York pentru a înfrunta pericolele dintr-un zgârie-nori gigantic, cunoscut şi ca The Oldest House. În această clădire îşi are sediul organizaţia guvernamentală strict secretă numită Federal Bureau of Control.

Jesse trebuie să intervină atunci când clădirea este invată de Hiss, o forţă străină care corupe totul şi îl ucide pe directorul FBC. Prin circumstanţe misterioase, Jesse devine noul director al organizaţiei şi este înzestrată cu abilităţi supranaturale, cum ar fi telechinezia, pe care trebuie să le folosească în misiunea sa, alături de Service Weapon, un pistol special supranatural, care îşi poate schimba forma după dorinţa utilizatorului, şi pe care doar directorul FBC îl poate folosi.

Aşteptaţi-vă astfel la genul de acţiune ultraspectaculoasă cu care Remedy Entertainment ne-a obişnuit deja din jocuri precum Max Payne sau Alan Wake, posibilă graţie nivelului ridicat de interactivitate a mediului înconjurător, precum şi decorurilor destructibile.

Control este aşteptat în 2019, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.

Control