Days Gone: downgrade grafic? E3 2016 vs. prezent

Autor: Cosmin Aionita | 29.04.2019
Days Gone: downgrade grafic? E3 2016 vs. prezent

Având în vedere tendinţa publisherilor de a exagera în mai tot ce priveşte materialele promoţionale dedicate propriilor jocuri video, ne-am obişnuit ca secvenţele „de gameplay” prezentate pe la diferite convenţii să nu „corespundă” în totalitate cu ceea ce, în final, întâlnim în versiunile finale ale acestor titluri. Evident, diferenţele variază de la caz la caz, unele fiind de-a dreptul strigătoare la cer (cum a fost primul Watch Dogs), iar altele neglijabile, producătorii reuşind să-şi respecte promisiunile iniţiale (cum a fost recentul Metro Exodus).

Subiectul celei mai recente astfel de comparaţii este proaspăt apărutul Days Gone, de la Sony Interactive Entertainment şi Bend Studio, în clipul de mai jos, publicat de canalul YouTube gagatunFeed, fiind puse faţă în faţă prezentarea iniţială a jocului de la E3 2016 şi misiunea similară din versiunea finală a jocului. Rezultatele sunt asemănătoare, cu anumite avantaje în ceea ce priveşte iluminarea, animaţiile şi unele momente scriptate pentru demo-ul iniţial (totuşi, în versiunea finală, unele dintre aceste secvenţe scriptate îşi fac apariţia în alte misiuni ale jocului).

Days Gone a fost construit cu ajutorul motorului grafic Unreal Engine 4 şi este disponibil acum, în exclusivitate pentru familia de console PlayStation 4.