Diablo IV va oferi suport pentru DLSS 3. Tehnologia NVIDIA va fi implementată în Unreal Engine

Autor: Cosmin Aionita | 17.03.2023
Diablo IV va oferi suport pentru DLSS 3. Tehnologia NVIDIA va fi implementată în Unreal Engine
Foto: NVIDIA

Înaintea conferinței Game Developers Conference (GDC) de săptămâna viitoare, NVIDIA a dezvăluit o listă de noi jocuri (și plugin-uri pentru dezvoltatori) ce vor integra suport pentru DLSS 3.

Cea mai nouă versiune a tehnologiei Deep Learning Super Sampling (DLSS) bazate pe AI este acum implementată într-o varietate de jocuri, fiind integrată în Unreal Engine, unul dintre cele mai populare motoare grafice dedicat jocurilor video din lume. De asemenea, NVIDIA a lansat plugin-ul DLSS 3 Frame Generation pentru a ușura modul în care dezvoltatorii pot adopta tehnologia.

Încă de la apariția primei versiuni din 2018, NVIDIA DLSS s-a dovedit a fi o revoluție grafică în jocurile pentru PC. În loc să renderizeze nativ fiecare pixel dintr-un cadru, DLSS permite jocului să proceseze 1/8 dintre pixeli, iar apoi folosește inteligența artificială și nucleele Tensor GeForce RTX pentru a reconstrui restul pixelilor, multiplicând numărul de cadre pe secundă semnificativ în timp ce livrează imagini de înaltă calitate care rivalizează cu rezoluția nativă.

DLSS 3 se va regăsi în jocuri precum Diablo IV, Forza Horizon 5 sau Redfall

Până acum, peste 270 de jocuri și aplicații folosesc NVIDIA DLSS ca accelerator de performanță bazat pe AI. DLSS 3, cea mai nouă versiune a tehnologiei este disponibilă în 28 de jocuri lansate până acum, fiind adoptată de șapte ori mai rapid decât DLSS 2 în primele șase luni de la lansare.

Printre mult anticipatele jocuri care vor primi DLSS se numără Forza Horizon 5, care beneficiază deja de Ray Tracing va primi update pentru DLSS 3 pe 28 martie.

Redfall, anticipatul co-op first-person shooter open-world de la Arkane Austin, echipa din spatele unor jocuri precum Prey și Dishnored, se va lansa pe 2 mai, cu suport DLSS 3.

Mai mult, Diablo IV, cel mai nou titlu din celebra seria de la Blizzard Entertainment, va fi lansat pe 6 iunie, cu suport DLSS 3 integrat.

O experiență de joc fluentă în Diablo IV este prioritară pentru Blizzard. Suntem foarte încântați de numărul crescut de cadre pe secundă în Diablo IV, rulat pe plăci video NVIDIA GeForce RTX seria 40 cu DLSS 3.

– Michael Bukowski, Diablo IV Technical Director la Blizzard Entertainment

Pe lângă acestea, printre jocurile de PC care anunță suport pentru NVIDIA DLSS la GDC se mai numără și Deceive Inc., Gripper, SMALLAND: Survive the Wilds și THE FINALS. Aici puteți consulta lista completă a celor 270 de jocuri și aplicații care suportă DLSS.

DLSS Frame Generation disponibil public pentru dezvoltatori la GDC

NVIDIA va face plugin-uri DLSS Frame Generation disponibile public în cadrul GDC, permițând și mai multor dezvoltatori să integreze această tehnologie.

DLSS Frame Generation va fi disponibil prin intermediul NVIDIA Streamline, un framework cross-vendor open-source care simplifică integrarea tehnologiei în jocuri 3D și aplicații.

Tehnologia DLSS este îmbunătățită în permanență prin training constant pe un supercomputer AI al NVIDIA. Lansarea publică va încorpora cele mai noi îmbunătățiri DLSS din acest an, printre care și:

  • DLSS Frame Generation se folosește mai eficient de datele din motorul de jocuri, îmbunătățind stabilitatea interfeței pentru utilizator și calitatea imaginii în timpul mișcărilor rapide.
  • DLSS Super Resolution îmbunătățește modul Ultra Performance cu stabilitate mai mare pentru detalii fine și o calitate a imaginii mai bună în general.
  • DLAA îmbunătățește calitatea imaginii, reduce efectul de ghosting și îmbunătățește marginile obiectelor în scenariile cu contrast crescut.

Integrarea în Unreal Engine 5.2 – Adăugarea DLSS 3 în jocurile Unreal Engine mai simplă ca niciodată

NVIDIA și Epic au anunțat integrarea NVIDIA DLSS 3 în popularul motor grafic Unreal Engine (UE). Unreal Engine este un tool avansat de creare 3D în timp real, care oferă dezvoltatorilor de jocuri și creatorilor libertatea și controlul de a livra conținut 3D de ultimă generație, experiențe interactive și lumi virtuale imersive în timp real. Plugin-ul DLSS 3 va debuta în UE 5.2, oferind dezvoltatorilor posibilitatea să accelereze performanța jocurilor și aplicațiilor lor.

NVIDIA DLSS 3 introduce tehnologii impresionante de frame generation, iar plugin-ul din Unreal Engine 5.2 va oferi dezvoltatorilor o opțiune grozavă pentru calitate crescută și performanță în jocurile lor.

– Nick Penwarden, vice president of engineering la Epic Games

Sursa: NVIDIA România

Urmărește Go4Games.ro pe Google News