God of War – despre cum a fost creată coloana sonoră a jocului

Autor: Cosmin Aionita | 17.04.2018
God of War – despre cum a fost creată coloana sonoră a jocului

Sony Interactive Entertainment şi Santa Monica Studio au lansat două noi clipuri dedicate procesului de producţie a noului joc din seria God of War. În secvenţele de mai jos, compozitorul Bear McCreary şi producătorul muzical Peter Scaturro explică cum a luat naştere tema muzicală dedicată lui Kratos, dar şi cum a fost înregistrată întreaga coloană sonoră a jocului.

În God of War, avem de-a face cu o faţă nouă a eroului Kratos: nemilosul spartan s-a schimbat, a îmbătrânit, are un copil şi este capabil să-şi stăpânească furia care l-a caracterizat în restul de jocuri ale seriei. Acţiunea are loc într-o lume dominată de elementele mitologiei nordice, în care principalul obiectiv al lui Kratos nu mai este răzbunarea cu orice preţ, ci protejarea şi dezvoltarea propriului fiu Atreus. Totuşi, avem parte în continuare de luptele spectaculoase şi execuţiile sângeroase caracteristice seriei.

De asemenea, a fost abandonată formula camerelor fixe din precedentele jocuri ale seriei în favoarea unei perspective third person over the shoulder, făcându-şi apariţia şi elemente caracteristice jocurilor RPG (precum sistemul de experienţă).

God of War va fi lansat pe 20 aprilie 2018, în exclusivitate pentru PlayStation 4. Puteţi citi review-ul nostru pentru noul God of War aici.