Iată cum rulează Half-Life: Alyx pe mai multe dispozitive VR

Autor: Cosmin Aionita | 03.01.2020
Iată cum rulează Half-Life: Alyx pe mai multe dispozitive VR

Redactorii publicaţiei Tested au vizitat sediul celor de la Valve, unde au avut ocazia de a încerca recent anunţatul Half-Life: Alyx pe o selecţie bogată de dispozitive VR. Întreaga experienţă a fost filmată şi poate fi vizionată în clipul următor. Mai mult, utilizatorul YouTube zck2020 a extras secvenţele de gameplay din acest clip, stabilizându-le, pentru a vă putea face o idee şi mai clară despre ce va avea de oferit jocul VR dezvoltat de Valve. Clipul video editat este disponibil mai jos.

Această revenire a celor de la Valve în universul Half-Life a fost gândită încă de la bun început pentru VR, gameplay-ul din Half-Life: Alyx urmând să includă interacţiuni semnificative cu mediul înconjurător, rezolvare de puzzle-uri, explorare şi, bineînţeles, lupte intense.

Producătorii promit numeroase moduri de control pentru Half-Life: Alyx, precum mişcarea directă, caracteristică titlurilor non-VR (care poate da însă dureri de cap şi stări de greaţă anumitor persoane) sau teleportarea dintr-un punct în următorul, folosită de foarte multe alte titluri VR.

Deşi Valve comercializează propria soluţie hardware pentru VR – Valve Index –, Half-Life: Alyx nu va fi disponibil în exclusivitate pentru acest dispozitiv, realizatorii confirmând că jocul va funcţiona pe toate headset-urile VR compatibile cu SteamVR. Aici intră soluţiile din gama HTC Vive, familia Oculus Rift, precum şi cele compatibile cu standardul Windows Mixed Reality (cum ar fi, spre exemplu, Samsung HMD Odyssey+).

Half-Life: Alyx este realizat folosind motorul grafic Source 2, iar Valve va pune la dispoziţia comunităţii toate uneltele necesare pentru realizarea de mod-uri şi conţinut nou.

Half-Life: Alyx urmează să fie lansat în martie 2020 şi poate fi precomandat chiar acum, prin intermediul Steam, la un preţ echivalent cu 44,99€.