În această săptămână, DLSS 4 cu Multi Frame Generation sosește în jocuri noi precum Killing Floor 3 și Wuchang: Fallen Feathers, iar The First Descendant primește un update care adaugă suport nativ pentru această tehnologie. De asemenea, a fost lansat un nou driver GeForce Game Ready care oferă o experiență optimizată pentru Wuchang: Fallen Feathers, fiind pregătit pentru upgrade-ul jocului Valorant la Unreal Engine 5. Driver-ul poate fi descărcat și instalat din secțiunea „Drivers” din NVIDIA App sau de pe GeForce.com.
Iată noile titluri din această săptămână și modurile în care tehnologia RTX de la NVIDIA îmbunătățește experiența de joc pentru posesorii de plăci GeForce RTX:
Killing Floor 3: Avem de-a face cu următorul titlu din seria co-op action-horror FPS de la Tripwire Interactive. În acest first-person shooter, jucătorii intră în rolul unui specialist Nightfall și luptă alături de până la cinci coechipieri într-un viitor distopic devastat de război, supraviețuind valurilor necruțătoare de Zeds, deblocând noi abilități și construind arsenalul suprem. La lansarea din 24 iulie, utilizatorii de GeForce RTX vor beneficia performanță semnificativ crescută prin activarea DLSS 4 cu Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation și DLSS Super Resolution; de asemenea, pot maximiza calitatea imaginii cu DLAA. Tehnologia NVIDIA Reflex este disponibilă pentru a reduce latența și a îmbunătăți fluența jocului.
Wuchang: Fallen Feathers: Acest soulslike action RPG este plasat în ținutul Shu, în perioada întunecată și tumultuoasă de la sfârșitul dinastiei Ming, marcată de facțiuni aflate în război și o boală misterioasă care transformă oamenii în creaturi monstruoase. Încă de la lansare, de pe 24 iulie, acesta va include suport pentru DLSS4 cu Multi Frame Generation, DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution și NVIDIA Reflex. La rezoluție 4K și setări maxime, DLSS 4 cu Multi Frame Generation și Super Resolution cresc numărul de cadre pe secundă, în medie, de aproape 6 ori.
The First Descendant: Pe 7 august debutează sezonul 3, intitulat „Breakthrough”, al acestui third-person cooperative action-RPG shooter dezvoltat cu Unreal Engine 5. Jocul oferă lupte strategice împotriva unor inamici principali în echipe formate din 4 jucători. Înainte de lansarea oficială a sezonului, jucătorii pot testa o versiune demo cu noile funcționalități începând cu 24 iulie. Acest update introduce și suport extins pentru DLSS 4 cu Multi Frame Generation, îmbunătățind performanța pentru posesorii de plăci RTX din seria 50, în completarea suportului deja existent pentru DLSS Super Resolution, Ray Reconstruction, DLAA, Reflex și efecte ray-traced.
Wildgate: Creat de Moonshot Games și Dreamhaven, Wildgate este un PVP multiplayer shooter care îmbină luptele tactice între nave spațiale cu acțiunea rapidă a unui first-person shooter. Participă la confruntări spectaculoase între nave și schimburi intense de foc la sol, într-un gameplay dinamic și imprevizibil. Odată cu lansarea jocului de pe 22 iulie, jucătorii GeForce RTX pot activa DLSS Super Resolution, folosind cel mai nou model Transformer AI, pentru a obține framerate mai mare și o calitate superioară a imaginii.
Valorant: Acest shooter tactic 5v5, dezvoltat de Riot Games, oferă gameplay competitiv, arme variate, agenți cu abilități unice și hărți echilibrate pentru confruntări intense. Pe 29 iulie, jocul va primi un update major care îl va trece pe Unreal Engine 5 și va adăuga conținut nou și modificări importante. Noul driver NVIDIA aduce optimizările necesare pentru versiunea actualizată a jocului, care va continua să beneficieze de suport pentru NVIDIA Reflex, esențial pentru acuratețea în luptă și mișcări rapide.
În plus, NVIDIA App oferă o serie de funcții care îmbunătățesc jocurile și experiența de utilizare. Una dintre cele mai recente noutăți este posibilitatea de a adăuga suport pentru DLSS 4 cu Multi Frame Generation și modele AI DLSS în jocuri și aplicații. Iar cel mai nou driver Game Ready a adăugat sau actualizat suportul DLSS pentru încă 11 jocuri.
Sursa: NVIDIA România