Styx: Shards of Darkness – amânare până în 2017 şi gameplay nou

Autor: Cosmin Aionita | 10.10.2016
Styx: Shards of Darkness - amânare până în 2017 şi gameplay nou

Prin vocea lui Patrick Pligersdorffer, CEO al studioului, cei de la Cyanide au anunţat că Styx: Shards of Darkness nu va mai fi lansat în cursul acestui an, apariţia jocului fiind amânată până în prima parte a anului 2017. Conform lui Pligersdorffer, principalul motiv al amânării este tranziţia către motorul grafic Unreal Engine 4, echipa producătoare având nevoie de mai mult timp pentru a se adapta acestui upgrade tehnologic.

Totuşi, pentru a nu dezamăgi complet fanii, Cyanide şi publisher-ul Focus Home Interactive au lansat un clip extins de gameplay din Styx: Shards of Darkness, prezentând pe larg una dintre misiunile jocului, acţiunea desfăşurându-se în Port of Korrangar.

Styx: Shards of Darkness îl va plasa pe erou în mijlocul unei noi aventuri pline de pericol. În urma căderii turnului Akenash, Styx trebuie să iasă din ascunzătoarea sa şi să pătrundă cu orice preţ în cetatea Körangar, impenetrabilul oraş stăpânit de Dark Elves, pentru a sustrage un sceptru de la întâlnire diplomatică. Aici va afla că întâlnirea nu era decât un pretext pentru ca Elfii să încheie o alianţă cu Dwarfii împotriva inamicului comun – Goblinii.

Styx: Shards of Darkness promite niveluri vaste, semi-deschise, cu un accent puternic pus pe verticalitate, potrivite pentru a-i oferi lui Styx libertatea de mişcare necesară pentru a-şi îndeplini obiectivele în moduri cât mai variate cu putinţă.

Styx: Shards of Darkness este construit folosind Unreal Engine 4 şi va fi lansat în primul trimestru din 2017, în versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One şi PC.

Styx Shards of Darkness