Valve la 25 de ani. Povestea puțin cunoscută a logo-ului neobișnuit

Autor: Adrian Popa | 25.08.2021
Valve la 25 de ani. Povestea puțin cunoscută a logo-ului neobișnuit

Valve, una dintre cele mai influente companii de gaming, a împlinit 25 de ani. Un lucru neobișnuit la firma fondată de Gabe Newell este logo-ul său, reprezentant de doi bărbați, unul care are un robinet roșu înfipt în globul ocular stâng, iar altul cu supapă de aceeași culoare fixată în partea din spate a capului.

Mascota companiei se numește „Mr. Valve” și mai este cunoscută sub numele de „Valve Guy”.

Identitatea celor doi bărbați care apar în imagini nu este cunoscută, iar compania nu știe nici ea cine sunt. Aceștia au fost fotografiați de o agenție de casting în Seattle, districtul Broadway, după ce firma a refuzat propunerea de a fi folosite modele profesioniste. Au fost făcute sute de fotografii Polaroid, iar bărbații au fost aleși dintre acestea.

Cei doi reprezintă conceptul „Open your eyes. Open your mind”, dezvoltat pentru brandul inițial Valve. „Open your eyes” este reprezentat de bărbatul cu barbă, iar „Open your mind” de către cel de culoare.

Conceptul „Open your mind” a fost introdus prima dată în 2007 în compilația de jocuri „The Orange Box”.

Valve Corporation este un dezvoltator, publisher și distribuitor american de jocuri video care are cartierul general în Bellevue, Washington. Compania a dezvoltat jocuri extrem de populare, printre care amintim: „Half-Life”, „Counter-Strike” și „Portal”.

Valve a anunțat recent Steam Deck, o consolă portabilă care va concura cu Nintendo Switch.

Surse: Reddit, Fandom

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *