Gfinity și IQONIQ și-au anunțat parteneriatul din scena de eSports

Autor: Vlad Ionescu | 16.03.2021
Gfinity și IQONIQ și-au anunțat parteneriatul din scena de eSports

Gfinity, unul dintre cei mai importanți și recunoscuți organizatori de evenimente eSports, a anunțat un parteneriat de trei ani cu platforma IQONIQ. Ca parte a acestei noi colaborări, Gfnity își va folosi resursele, cum ar fi cunoștințele și expertiza din industrie, relațiile, tehnologia turneelor și comunitatea Gfinity Digital Media, pentru a sprijini construirea unui hub de jocuri online pe platforma IQONIQ.

În schimb, Gfinity va primi o recompensă lunară pentru serviciile sale, care includ producția de conținut online, management-ul influencer-ilor, marketing și promovare, jocuri online, turnee și suport comercial. Într-un interviu oficial, John Clarke, directorul executiv Gfinity, a discutat despre unele aspecte legate de noul parteneriat, menționând și faptul că echipa IQONIQ a construit un concept unic, capabil să le ofere fanilor o experiență extrem de complexă și de personală. De asemenea, acesta a adăugat și că spera că această colaborare să fie una de lungă durată, contribuind astfel la extinderea popularității jocurilor video și a scenei de eSports.

Un nou turneu eFootball de PES 2021!

O parte din obiectivul inițial al colaborării va fi organizarea unui nou turneu dedicat fanilor jocului eFootball PES 2021. Aceasta este datorat, cel mai probabil, în urma parteneriatul IQONIQ cu publisher-ul Konami. Platforma urmează să fie lansată în primul trimestru al anului 2021, iar compania a semnat deja o serie de acorduri cu echipe și organizații sportive.

Kazim Atilla, fondator și director executiv al IQONIQ, a adăugat:

Acest moment marchează începutul unui parteneriat strategic, fundamental pentru noi, ocupându-ne poziția pe piața sporturilor electronice. În Gfinity, avem unul dintre cei mai puternici parteneri posibili pentru a susține în continuare creșterea IQOINQ în industrie. În plus, aplicația IQONIQ va furniza o serie de activități și servicii digitale pentru toți utilizatorii săi. Datorită acestui acord, atunci când va fi lansată, aplicația va juca un rol esențial în modul în care fanii vor fi capabili să se implice în activitatea echipelor, mărcilor și idolilor lor, dar și să modifice modalitățile prin care vor fi recompensați pentru loialitatea lor pe platformă.

Sursa: Sport Business