Quake Champions – shooter dezvoltat pentru scena eSports

Autor: Cosmin Aionita | 04.08.2016
Quake Champions - shooter dezvoltat pentru scena eSports

Având în vedere că se apropie QuakeCon 2016 (4 – 7 august), Bethesda a publicat câteva extrase dintr-un interviu cu Tim Willits, directorul studioului id Software, acesta oferind detalii suplimentare despre Quake Champions, următorul joc seriei Quake.

După cum puteţi vedea şi în secvenţele de mai jos, Willits a afirmat că nu vom avea parte de un joc de tip MOBA, Quake Champions fiind gândit drept un multiplayer arena shooter, a cărui acţiune va aduce aminte de Quake III Arena, pastrând însă atmosfera specifică primului joc al seriei. Conform producătorilor, Quake Champions este dezvoltat special pentru a deveni un eSport, cu opţiuni de joc dedicate atât veteranilor seriei, cât şi începătorilor. Quake Champions va fi introdus în numeroase competiţii de eSports, inclusiv QuakeCon-ul anual organizat chiar de către Bethesda şi id Software.

Având în vedere că într-un titlu multiplayer precum Quake Champions este nevoie de control precis şi viteză de reacţie, cei de la id Software au promis că jocul este construit special pentru PC şi va beneficia de un aspect grafic de invidiat, rulând la 120 de cadre pe secundă (cu framerate deblocat, pentru cine îşi permite să împingă performanţa şi mai sus).

Marea noutate este introducerea conceptului de Campioni, diferiţi eroi ai seriei Quake, fiecare cu propriul stil de joc şi propriile sale abilităţi, Tim Willits oferind mai multe detalii despre acest element al jocului în clipul de mai jos.

Quake Champions este dezvoltat pentru PC de id Software în colaborare cu Saber Interactive, mai multe detalii despre joc urmând să fie anunţate în cadrul QuakeCon 2016, convenţie ce se va desfăşura in Dallas, în perioada 4 – 7 august 2016.