Witchfire, urmaşul spiritual al lui Painkiller, mai întârzie cel puţin un an

Autor: Cosmin Aionita | 17.12.2018
Witchfire, urmaşul spiritual al lui Painkiller, mai întârzie cel puţin un an

Prin intermediul site-ului oficial al studioului, cei de la The Astronauts au furnizat un update referitor la Witchfire, first person shooter-ul dezvăluit la The Game Awards 2017. Astfel, acţiunea jocului urmează să se desfăşoare în perioada de persecuţie a aşa-ziselor vrăjitoare, ce a pornit în Europa în secolul al XV-lea. Conform producătorilor, în universul Witchfire, spre deosebire de realitatea istorică, vrăjitoarele chiar există, iar jucătorul va intra în pielea unui reprezentant al bisericii însărcinat cu eliminarea acestora.

Totuşi, cei de la The Astronauts avertizează că Witchfire nu va fi un titlu bazat în primul rând pe poveste: deşi vor exista fragmente narative presărate prin niveluri, nu-şi vor face apariţia secvenţe cinematice, “sufletul jocului” aflându-se în altă parte: în gameplay-ul alert, variat, caracteristic originilor sale de shooter old school. De altfel, o abordare cinematică, cum a fost în cazul lui Bulletstorm (joc la dezvoltarea căruia şi-au adus contribuţia actualii membri ai The Austronauts), nu ar fi posibilă pentru Witchfire, întreaga echipă producătoare fiind compusă din doar opt persoane.

Totuşi, The Astronauts îşi asigură fanii că dezvoltarea lui Witchfire merge bine, jocul fiind construit cu ajutorul motorului grafic Unreal Engine 4 şi al tehnologiei numită fotogrammetrie, ce permite scanarea mediilor sau obiectelor reale şi introducerea acestora în engine.

Astfel, după estimările producătorilor, Witchfire va fi lansat, cel mai probabil, abia în cursul anului 2020. Până atunci însă, puteţi admira scurtele secvenţe de gameplay din cadrul acestui articol.

Witchfire

Urmărește Go4Games.ro pe Google News