DriveClub – cum arată reclama TV pentru joc

Autor: Cosmin Aionita | 06.10.2014
DriveClub – cum arată reclama TV pentru joc

Sony a facut public spotul publicitar cu ajutorul căruia va fi promovat DriveClub în Europa. Publisher-ul a pus accentul pe latura socială al jocului, mesajul clipului fiind un pic exagerat.

DriveClub va aduce în prim plan două elemente foarte importante: autenticitatea experienţei (Evolution Studios se laudă cu cele mai detaliate modele de maşini realizate vreodată pentru un joc video, cu reproducerea exactă a ciclului dinamic zi/noapte, precum şi redarea exactă a iluminării cauzate de condiţiile meteorologice variabile) şi aspectul social (posibilitatea ca jucătorii să se organizeze în cluburi, cu ajutorul cărora vor concura într-un mediu online organizat, cu numeroase challenge-uri şi obiective de îndeplinit).

DriveClub va fi lansat în Europa pe 8 octombrie 2014, exclusiv pentru PlayStation 4. DriveClub PS Plus Edition, o versiune restrânsă a jocului, va fi disponibila gratuit pentru abonaţii serviciului PlayStation Plus. La scurt timp după lansare, un prim update gratuit urmează să implementeze în joc efectele meteorologice variabile şi un Photo Mode.

Urmărește Go4Games.ro pe Google News