DriveClub – cum arată reclama TV pentru joc

Autor: Cosmin Aionita | 06.10.2014
DriveClub – cum arată reclama TV pentru joc

Sony a facut public spotul publicitar cu ajutorul căruia va fi promovat DriveClub în Europa. Publisher-ul a pus accentul pe latura socială al jocului, mesajul clipului fiind un pic exagerat.

DriveClub va aduce în prim plan două elemente foarte importante: autenticitatea experienţei (Evolution Studios se laudă cu cele mai detaliate modele de maşini realizate vreodată pentru un joc video, cu reproducerea exactă a ciclului dinamic zi/noapte, precum şi redarea exactă a iluminării cauzate de condiţiile meteorologice variabile) şi aspectul social (posibilitatea ca jucătorii să se organizeze în cluburi, cu ajutorul cărora vor concura într-un mediu online organizat, cu numeroase challenge-uri şi obiective de îndeplinit).

DriveClub va fi lansat în Europa pe 8 octombrie 2014, exclusiv pentru PlayStation 4. DriveClub PS Plus Edition, o versiune restrânsă a jocului, va fi disponibila gratuit pentru abonaţii serviciului PlayStation Plus. La scurt timp după lansare, un prim update gratuit urmează să implementeze în joc efectele meteorologice variabile şi un Photo Mode.