Sony Interactive Entertainment și studioul Sucker Punch au publicat un nou trailer oficial pentru Ghost of Yotei, prezentând de această dată câteva dintre optimizările speciale pe care jocul le va avea pentru consolele PlayStation 5: explorarea mediilor de joc afișate în rezoluție 4K (probabil obținută prin upscaling/reconstrucție), haptic feedback pentru controller-ul DualSense (diferit în funcție de arma utilizată), utilizarea triggerelor rezistive ale controller-ului DualSense pentru precizie suplimentară în executarea atacurilor cu arme de distanță, tranzițiile imediate dintre prezent și trecutul eroinei Atsu, facilitate de viteza SSD-ului, precum și suportul pentru audio 3D.
Menținând conceptul de „Ghost”, producătorii au hotărât să introducă un nou personaj central – eroina Atsu – și aventura sa într-o nouă regiune a Japoniei: muntele Yōtei, „vârful” regiunii Ezo, cunoscută în ziua de astăzi drept regiunea Hokkaido din Japonia. Acțiunea va avea loc însă la peste 300 de ani de la evenimentele din Ghost of Tsushima, în 1603, când această regiune nu făcea parte din Japonia.
Această „schimbare de decor” le-a permis celor de la Sucker Punch să creeze o lume de joc nouă, cu pajiști întinse, tundre acoperite de zăpadă, dar și tot felul de pericole neașteptate. Cadrul perfect pentru a spune „un nou origin story”, după spusele celor de la Sucker Punch.
De altfel, Ghost of Yōtei este primul titlu al studioului conceput în întregime pentru PlayStation 5, fiind promise efecte vizuale precum reproducerea fidelă a cerului pe timp de noapte, cu stele strălucitoare și aurore boreale, mișcări și mai realiste ale ierbii și vegetației cauzate de nelipsitul vânt și multe altele pe care Sucker Punch intenționează să le dezvăluie în viitor. De asemenea, sunt promise noi mecanici și îmbunătățiri de gameplay, precum și un arsenal de arme noi.
Ghost of Yōtei se lansează pe 2 octombrie 2025, în exclusivitate pentru PlayStation 5.
Sursa: PlayStation YouTube