Noua reclamă Coca-Cola care țintește gamerii este un eșec pe YouTube

Autor: Adrian Popa | 20.10.2021
Noua reclamă Coca-Cola care țintește gamerii este un eșec pe YouTube
Foto: captură din video

La fel ca multe alte companii, Coca-Cola a încercat să exploateze popularitatea fără precedent din acest moment a jocurilor video. Compania a lansat o nouă reclamă, care poate fi văzută inclusiv pe canalele de televiziune din România.

Din păcate pentru Coca-Cola, creația s-a dovedit a fi una controversată, iar pe rețelele de socializare mulți oameni și-au arătat nemulțumirea. Pe YouTube, de exemplu, clipul video avea, la momentul redactării articolului, 57.000 de dislike-uri și doar 4.000 de like-uri.

Unii utilizatori cred că la acest proiect au lucrat oameni care nu au nicio legătură cu gamingul, deși în material apar personalități din domeniu, precum Alan Walker sau Average Jonasas.

„Cea mai proastă reprezentare a gamerilor pe care cred că am văzut-o vreodată”, a scris cineva. „Notă: Niciun gamer nu a fost rănit, consultat sau implicat în vreun fel”, a scris un alt utilizator de YouTube. Iar criticile au continuat: reclama este atât de ciudată încât un utilizator a afirmat că i-a vindecat „dependența de băuturi carbogazoase”.

Clipul, numit „One Coke Away From Each Other”, încearcă să promoveze un mesaj pozitiv, de pace: adversarii pot renunța, cel puțin temporar, la diferențe sau ură, inspirați de o pasiune comună – gustul Coca-Cola.

Problema este că pasionații de jocuri video și gamerii s-au simțit băgați cu toții „în aceeași oală”.

Potrivit lui Brendan Condon, de la firma de cercetare Captify, gamerii nu pot fi tratați la comun, deoarece reprezintă grupuri diverse, cu interese distincte. „Fiecare dintre aceste grupuri are interese diferite. Mărcile trebuie să apeleze la date care arată mai mult decât profilul de bază al gamerului”, a explicat el.

„Gamingul nu este o lume împărțită. Ei (jucătorii – n.e.) sunt un mare trib ai cărui membri nu au nevoie de Coca-Cola pentru a se conecta unii cu alții, deoarece sunt deja conectați”, a declarat Tim Crow, expert în eSports.

Potrivit The Drum, însă, reclama a fost primită pozitiv de publicul larg, cel din afara gamingului.

Sursa: Mediapost.com

CITEȘTE ȘI:

Jocurile video sunt noul catwalk pentru brandurile de modă

Șeful Amazon: Gamingul poate deveni cea mai mare formă de divertisment

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *