O companie nu va mai repara dispozitivele gamerilor prost crescuți sau agresivi

Autor: Adrian Popa | 14.11.2022
O companie nu va mai repara dispozitivele gamerilor prost crescuți sau agresivi
Foto: Profimedia

Nintendo Japonia a anunțat că nu va mai repara dispozitivele clienților care se poartă urât cu angajații săi.

Compania a publicat și o listă cu acțiuni ale clienților inacceptabile. Dacă unele dintre ele sunt de bun simț, altele sunt destul de controversate. Iată ce nu mai acceptă Nintendo din partea clienților:

– intimidări și amenințări la adresa angajaților săi,
– insulte și remarci denigratoare,
– încălcarea intimității angajaților săi,
– cereri exagerate, precum repararea unui produs la care garanția a expirat,
– solicitarea de scuze de la Nintendo sau angajații săi fără un motiv întemeiat,
– repetarea excesivă a unor solicitări sau plângeri,
– comentarii defăimătoare pe rețele de socializare sau site-uri.

Nintendo își rezervă și dreptul de a contacta autoritățile în cazurile mai grave de hărțuire a angajaților săi.

Citește și: Un pilot din NASCAR a făcut istorie cu o manevră învățată dintr-un joc Nintendo

Dacă e clar de ce amenințările și insultele nu sunt acceptate, e destul de ciudat ca un producător să refuze să repare un dispozitiv din cauza faptului că un client repetă un lucru de mai multe ori. Mai mult, lasă mult loc de interpretare regula referitoare la comentarii defăimătoare pe rețele de socializare sau site-uri.

Deseori companiile (precum Tesla în acest caz) refuză să remedieze anumite probleme, iar oamenii reușesc să schimbe situația abia după ce fac public incidentul.

Noile dispoziții au fost incluse în octombrie în termenii și condițiile serviciului de reparații.

Aparent, schimbările au fost bine primite de comunitatea de gameri din Japonia, potrivit presei din statul asiatic. Un expert în psihologia consumatorului, Hiromi Ikeuchi, spune că aceste reguli ar putea avea un efect pozitiv asupra altor business-uri.

Compania produce cea mai populară consolă video din lume, Nintendo Switch. Până în luna septembrie a acestui an, japonezii au vândut peste 114 milioane de unități la nivel mondial.

Urmărește Go4Games.ro pe Google News