Producătorii seriei Dark Souls nu pun accent pe grafică. Ce i-a determinat să-și schimbe abordarea pentru Elden Ring?

Autor: Cosmin Aionita | 04.01.2022
Producătorii seriei Dark Souls nu pun accent pe grafică. Ce i-a determinat să-și schimbe abordarea pentru Elden Ring?
Foto: Bandai Namco Entertainment

Într-un interviu acordat revistei Edge, Hidetaka Miyazaki de la From Software (mintea creativă din spatele unor jocuri precum Dark Souls, Sekiro: Shadows Die Twice sau Elden Ring) a făcut câteva declarații mai mult decât interesante. Conform lui Miyazaki, echipa responsabilă cu partea vizuală a viitorului Elden Ring a simțit un nivel suplimentar de presiune pentru a crea ceva cu adevărat special după ce a remarcat nivelul de fidelitate grafică la care a ajuns remake-ul Demon’s Souls pentru PS5 (realizat de studioul Bluepoint Games).

Totusi, Miyazaki a recunoscut că nu aspectul grafic este prioritar în jocurilor celor de la From Software:

Fidelitatea grafică nu se numără printre prioritățile noastre de top. Ceea ce cerem din punct de vedere grafic depinde de sistemele pentru care producem un joc și de cerințele specifice ale acelui joc și nu reprezintă o prioritate în comparație cu alte elemente ale dezvoltării.

Și, în timp ce echipa sa a încercat Demon’s Souls pentru PlayStation 5, Hidetaka Miyazaki (regizorul ediției originale pentru PS3) mărturisește că nu a jucat acest remake modern. Motivul? Nu îi place să se întoarcă la jocurile la care a lucrat în trecut:

Îmi stârnesc multe sentimente, îmi revin multe amintiri și devine un pic copleșitor, nu mai simt că doar mă joc un joc. Așadar, nu am jucat remake-ul Demon’s Souls, dar sunt foarte bucuros că jocul a primit aceste look nou, sub forma graficii nou-nouțe de generație actuală.

Conform celor care au reușit să participe la sesiunea de testare restrânsă din toamna târzie a anului trecut, echipa responsabilă cu grafica din Elden Ring nu ar trebui să-și facă probleme, jocul prezentându-se foarte bine din punct de vedere vizual. Mai mult, prin intermediul unui update ce-și va face apariția după lansare, Elden Ring va primi și suport pentru Ray Tracing pe platformele moderne (PC, PS5 și Xbox Series X).

Elden Ring urmează să fie lansat pe 25 februarie 2022, în versiuni pentru PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X|S, Xbox One și PC.

Sursa: VG247

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *