GTFO își încântă fanii cu un magazin de obiecte promoționale

Autor: Cosmin Aionita | 20.12.2021
GTFO își încântă fanii cu un magazin de obiecte promoționale
Foto: 10 Chambers

Dezvoltatorul de jocuri suedez 10 Chambers, format din veterani ai industriei cunoscuți pentru contribuția lor la jocuri precum PAYDAY: The Heist și PAYDAY 2, lucrează la primul lor proiect propriu încă din 2015. Este vorba despre GTFO, un FPS co-op pentru patru jucători, dezvăluit în premieră în cadrul The Game Awards 2017 și lansat în Early Access în 2019. În cadrul The Game Awards 2021, producătorii au surprins fanii lansând versiunea 1.0 a jocului, care a ajuns să ocupe al doilea loc în topul celor mai vândute jocuri de pe Steam la nivel global, crescând numărul de jucători activi cu 2000%.

În urma acestui succes răsunător, 10 Chambers a lansat un magazin de obiecte promoționale GTFO, care include colecționabile diferite față de alte magazine de acest tip.

De la lansarea GTFO în stadiul Early Access în 2019, jocul a adunat o comunitate loială de jucători pasionați, putând să se laude cu unul dintre cele mai active canale de Discord cu peste 200.000 de membri. De acum toți acești fani loiali își vor putea exprima pasiunea pentru joc și dincolo de spațiul virtual. Magazinul oficial de obiecte promoționale GTFO le propune utilizatorilor o serie de articole vestimentare și alte surprize deosebite de ce s-a obișnuit publicul să găsească în astfel de magazine.

Ulf Andersson, Creative Director în cadrul 10 Chambers, a declarat:

Când am decis să producem obiecte promoționale GTFO, ne-am decis totodată să ne abatem de la obișnuita rețetă de a printa sigla jocului pe un tricou Fruit of the Loom. În primul și primul rând am vrut să creăm ceva ce și noi și fanii noștri ar purta cu plăcere în mod regulat. În al doilea rând am vrut să-i implicăm pe toți colegii din birou, aceștia fiind pasionați de modă și de stilul vestimentar urban. Ne-am dorit să dăm frâu liber creativității noastre când vine vorba de promoționalele GTFO, aducând jocul în lumea modei și nu invers.

Pe lângă o serie de hanorace, tricouri, geci, rucsacuri și șepci realizate în popularul stil urban, vizitatorii magazinului sunt așteptați cu mai multe obiecte colecționabile. Printre acestea se numără o salopetă și o cască de protecție decorate cu logo-ul uneia dintre companiile miniere din joc, Santonian Industries. Un alt obiect special este sculptura care reprezintă una din măștile GTFO, confecționat dintr-un amestec de rășină epoxy și pulbere de fier pentru a obține un aspect natural de metal afectat de oxidare. Sculptura este însoțită de o bază de piatră cu o placă de cupru gravată cu sigla GTFO.

Foto: 10 Chambers

Ulf Andersson a adăugat:

Prin Casted GTFO Collectible Mask, am vrut să creăm un obiect promoțional cu adevărat colecționabil, sculptat de prietenii noștri de la Arclight Company, situați și ei în Stockholm, Suedia. Această mască va fi produsă într-un număr limitat de numai 100 de exemplare, care se vor transforma odată cu trecerea timpului dobândind un look vintage și mai pronunțat. Sperăm ca aceste produse să fie pe placul comunității noastre și să transmită efortul pe care l-am depus în conceperea lor.

Magazinul oficial de obiecte promoționale GTFO este disponibil la această adresă.

GTFO este disponibil pentru PC, pe Steam, la prețul de 39,99€. Pentru a sărbători lansarea versiunii 1.0, până pe 22 decembrie 2021, jucătorii pot achiziționa GTFO cu un discount de 25% (la numai 29,99€).

Foto: 10 Chambers

Sursa: 10 Chambers

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *