Quake Champions va folosi modelul Free-to-play

Autor: Cosmin Aionita | 13.03.2017
Quake Champions va folosi modelul Free-to-play

Într-un interviu acordat colegilor de la Polygon, Tim Willits (director de creaţie în echipa id Software) a dezvăluit că viitorul Quake Champions va fi oferit drept joc Free-to-play. Cu alte cuvinte, jocul va putea fi descărcat şi încercat complet gratuit, însă doar cu un singur „campion”: Ranger, personajul central din primul joc al seriei. Jucătorii vor putea debloca temporar şi alţi campioni, folosind moneda in-game „favor” pe care o vor putea câştiga destul de rapid în meciurile de Quake Champions.

Alternativ, favor-ul câştigat va putea fi investit în aşa-numitele backpacks (loot box-urile din alte jocuri similare), prin intermediul cărora vor putea fi accesate rune challenge-uri. Odată duse la bun sfârşit, aceste provocări vor oferi relicvarii, cu ajutorul cărora se vor putea debloca campioni noi sau skin-uri pentru cei existenţi. În felul acesta, cei de la id Software speră ca jucătorii dedicaţi să nu fie nevoiţi să plătească bani reali pentru campioni suplimentari.

Bineînţeles, cei obişnuiţi cu sistemul clasic de achiziţie a unui joc (premium), vor putea opta pentru Champions Pack (ceea ce id Software consideră versiunea completă, platită a jocului), primind astfel de la început acces la toţi campionii din distribuţia iniţială a lui Quake Champions. Nu a fost confirmat încă preţul acestui pachet premium, însă, cel mai probabil, acesta va fi mai scăzut decât obişnuiţii 60 de dolari sau euro pe care îi plătim de obicei în schimbul unui joc nou.

Indiferent că veţi alege sa achiziţionaţi Champions Pack sau că veţi prefera versiunea free-to-play a lui Quake Champions, toţi jucătorii vor avea acces la toate hărţile, toate armele şi vor împărţi aceleaşi brackets în competiţiile online. Şi pentru că veni vorba de arsenalul din Quake Champions, îl puteţi admira „la lucru” în clipul de mai jos.

Quake Champions este dezvoltat de id Software în colaborare cu Saber Interactive, special pentru PC, folosind id Tech 6 (motorul grafic utilizat şi în DOOM), jocul fiind gândit pentru a rula la un framerate de cel puţin 120 de cadre pe secundă. Jocul va beneficia foarte curând de o sesiune de testare closed beta, formularul de înscriere fiind disponibil pe site-ul oficial Quake Champions.

Urmărește Go4Games.ro pe Google News