TAG Heuer a lansat un smartwatch Super Mario, care îi încurajează pe utilizatori să fie activi prin gamificare

Autor: Adrian Popa | 14.07.2021
TAG Heuer a lansat un smartwatch Super Mario, care îi încurajează pe utilizatori să fie activi prin gamificare

Producătorul elvețian de ceasuri de lux TAG Heuer a lansat, în parteneriat cu Nintendo, un smartwatch Super Mario.

Numit TAG Heuer Super Mario Connected, ceasul este inspirat de personajul din celebrul joc video. Sunt folosite culorile albastru și roșu, simbolul M și alte elemente clasice.

Produsul a apărut după ce dezvoltatorii aplicației dedicate a ceasului, Wellness, s-au gândit la o modalitate de gamificare a acesteia. „Super Mario ne-a venit instant în minte”, a declarat Frédéric Arnault, CEO al TAG Heuer. Potrivit lui, Mario este un personaj foarte activ, care reușește să iasă din orice situație prin perseverență și tenacitate. Este o temă pe care compania speră că o vor adopta și clienții modelului.

O față de ceas animată reacționează la activitatea utilizatorilor. Pe măsură ce aceștia ating obiective în timpul zilei, Mario se schimbă. La 25% din ținta de pași zilnică atinsă, dimensiunile personajului cresc. La 50%, instalatorul iese dintr-o conductă verde, iar la 75% devine invincibil. Când obiectivul este bifat, Mario se urcă în vârful unui catarg de steag.

Smartwatch-ul rulează sistemul de operare Google Wear OS, este rezistent la apă, are senzor GPS și baterie de 430 mAh, care oferă autonomie maximă de (doar) 24 de ore.

Ceasul va fi disponibil începând cu 15 iulie, la prețul de 2.150 de dolari. Pachetul include o cutie din metal și două curele.

Sursa: TAG Heuer

CITEȘTE ȘI:

Secretlab aduce magneții și pe scaunele sale de gaming

Logitech anunță căștile de gaming G335. Disponibilitate și prețul pentru România

Familia Nintendo Switch se îmbogățește cu un nou model cu ecran OLED. Când va fi lansat și la ce preț

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *