Hell is Us, explorare și aventură fără hartă și waypoint-uri

Autor: Cosmin Aionita | 13.04.2022
Hell is Us, explorare și aventură fără hartă și waypoint-uri
Foto: Nacon

Publisher-ul Nacon a dezvăluit Hell is Us, un nou „proiect major” al studioului Rogue Factor. Echipei producătoare i s-a alăturat Jonathan Jacques-Belletête, directorul artistic din spatele unor jocuri precum Deus Ex: Human Revolution, Deus Ex: Mankind Divided și Marvel’s Guardians of the Galaxy, ce joacă acum rolul de director de creație pentru ceea ce Rogue Factor numește „cel mai ambițios joc al studioului de până acum”.

Aflat în dezvoltare de câțiva ani, Hell is Us este un action/adventure third person, a cărui acțiune va avea loc într-o lume semi-open world. Scopul personajului principal este cel de-a înmagazina cât mai multe informații despre trecutul său într-o țară distrusă de un război civil. Situația este complicată de recentele apariții ale unor creaturi supranaturale, ce se aseamănă cu pietrele de mormânt și monumentele, fenomen numit de localnici „the Calamity”. Astfel, în misiunea sa, echipat cu armament special conceput pentru a doborî acești inamici, protagonistul va fi nevoit să depășească și această nouă amenințare.

Producătorii lui Hell is Us își propun să inoveze, jucătorii fiind încurajați să exploreze în căutarea informațiilor necesare pentru a progresa. Jonathan Jacques-Belletête, directorul de creație al jocului, a declarat:

Scopul nostru cu Hell is Us a fost de a aduce înapoi adevăratele componente de aventură și explorare. Nu vei avea nevoie de un quest log detaliat sau de waypoint-uri pe hartă: vrem ca jucătorii să simtă fiorul aventurii și să se lase ghidați de propriile sentimente și instincte.

Hell is Us este dezvoltat folosind Unreal Engine 5 și va fi lansat, în 2023, pentru PC, PlayStation 5 și Xbox Series X|S.

Hell is Us
Foto: Nacon

Sursa: Nacon

Ne puteți urmări și pe pagina oficială de Facebook!